?

Log in

 
 
13 November 2008 @ 09:48 am
they came!!  
THEY CAME THEY CAME TODAY!!!!
i was asleep so when i woke up the package was outside my bedroom door...my mum left it there..strange she she normally just walks into my room without a care anyway. but MY AMIGO POSTERS CAME!! and OMG sooo pretty!! gotta love DVDHEAVEN!!!

also...of DBSK's new album..my favourite song is WRONG NUMBER!! so im really glad they released it! releasing it makes me wanna get the album..so in a way its a good thing i held off so long and in a way didnt want to get it LOL i'll get in when im in kor in feb or so hehehe or i might just add it to the list im creating and buying next month when i can stick it on my cc...i think i'll do that T-T

watch the MV its hot!


p.s. does anyone know where they still sell polaroid films in aus stores> i dont want to buy them online if i can buy it in person..that and i kinda need them this wkend LOL so its too late to buy
 
 
 
Sarahkomorebi_chan on November 13th, 2008 12:10 pm (UTC)
NKSFJNSK I want my AMIGO POSTER NAOOO!~ 8DD I can't wait to hang it up! Should I put it on the wall..or the door OMG I DO NOT KNOW! KSDNSJFOSDJ

Oh you loved wrong number as well? It was one of my favourite songs as well! I ahte that you can go to Korea.. LOL when you go you should go round up some korean i.d numbers for us to use 8D MOOHAHAHAH Ahh I really want to go Korea, just as much as I want to go to Japan ;___;

The mv IS hot~ The boys all look so good 8D the only thing I hated about it was the shuddy cameraman. The shots all looked really messy when they filmed it, maybe its only me who thinks that...but I still hate that cameraman!

HAHA nope I don't know, sorry man XD I don't even see many people using Polaroids anymore, I want one though...I wonder how much Polaroid cameras cost D: as you can see i am totally clueless about Polaroids so obviously I won't know anything about the film HAHA XD
twee16 on November 13th, 2008 10:47 pm (UTC)
hahah i dont even want to put mine up! T-T ocd can get the better of you T-T why must i have OCD!!!!

i loved wrong number! from the first time i heard it XDDDD hey..we're going to go to japan too if we're going to korea nxt yr...just save some money??? or wait til after yr 12?

i know..the camera work is embarassing at times..to think sm has that much money and the cameraman doesnt even do a good job..but what can u do.

hahah polaroids can cost 60+? i got mine ages ago..when i was on yr 12..lol and ive never gotten around to getting anymore film..i might try target/kmart/bigw later today
Sarah: A BESTkomorebi_chan on November 14th, 2008 10:12 am (UTC)
YES WHY MUST YOU HAVE OCD! What are you going to do with it then? I'm might be planning to laminate mine..just in case I was never really too careful with posters XD

:O EVIL dnfKSDNFKSN how dare you go Korea AND japan ;___; Yeah I'm waiting to year twelve. Hopefully I can save enough...and hopefully the mum will cash in 8D I need a job though, though I have no idea how to go about finding one...I seriously wonder how my friends manage to write resumes.__.

LOL sometimes I wonder with SM, they don't always seem to like putting the money to good use...But really I thought a lot of the camera work was lousy, and I'm not one to usually care abotu these kinds of hings. I usually NEVER realize it, which probably emphasizes that this is a really bad camera shooting example.

Whoa so cheap ;O I might go buy one, if they're still around. I only see dig cams these days~ Even though dig cams are better..polaroids just seem so cool and classy to me XD LOL Year 12 so a couple-few years ago? Hopefully you find some, they should have it somewhere. Its not like polaroids are old fashion now~ Well not really
twee16: Onew XDtwee16 on November 14th, 2008 01:09 pm (UTC)
hahah i dont know T-T i cant help it T-T i think i picked it up as a kid..when my favourite posters got ruined..and it kinda grew from there T-T i was soo many posters i havent gone around to laminating!! i have to get them done soon! lol

hahah hey..just join me lol have a look at ur friends resumes and go from there...once u have the basics its easy. u can always go after yr 12..whenever the opportunity comes...im sure it will happen!!!

yeah..me too! but i noticed with this mv too..but hey i guess sm doesnt really scrutinise these ppl??? but hey at least they did the right thing by boa by not using that amercian veersion of eat you up and chose the korean directed one!!!

hahah yeah..its been a while since i had it..i tried big w and couldnt find any..so i guess online shopping is the way to go for the polaroid films...oh well..i'll get over it. but yes! polaroids are the best!!!! i have a digi cam too..but i need a new one lol but polaroids are never out of fashion...its just hard to obtain cos its a monopoly market in that only one company makes it and has the patent laws coypyrighted to them...something like that..so its hard to get cheaper versions of polaroid cameras
elephantpendantelephantpendant on November 13th, 2008 08:11 pm (UTC)
Hey Thuy :]
Its Mary from Shinee Forums!
DBSG just keeps on bringing the sexy now arent they?
Wow! Your lucky you got the posters! My mom doesnt trust buying things off the internet :/
twee16 on November 13th, 2008 10:15 pm (UTC)
HI MARY!!!! XDDDDDD
cute icon XDDD

ahah unfortunately T-T why cant they not be sexy T-T lol i kinda like them as it..without the sexy?? thats weird i know T-T

hahah i buy off the net all the time..advantages of having ur own cc and being 20..parents have not much say with what i do with my money lol
elephantpendantelephantpendant on November 14th, 2008 02:38 am (UTC)
ty :]

ugh, lucky! I would have to drive 30mins to get to a Korean market that also sells CDs. Maybe Ill go there near Christmas time xD
pocketdot on November 14th, 2008 06:45 am (UTC)
this is why you're broke!
twee16: Onew XDtwee16 on November 14th, 2008 01:25 pm (UTC)
i know T-T!!!!!!

help me kick the habit T-T

this is why i shouldnt be online all the time!!!!